مقالات

بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا

بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا » مقالات » Hamyar Mashin Asia SDLG 009 » همیار ماشین آسیا » نماینده انحصاری شرکت SDLG » بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا

بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا

لودر :

با توسعه جوامع و بزرگ شدن شهرها ، نیاز به احداث راه و جاده بیش از پیش احساس میشد و به همین منظور علم راهسازی و شهرسازی مورد توجه بیشتری قرارگرفت . بنابراین تعدادی از مهندسین در این زمینه جهت تسریع در جابه جایی خاک و هموار نمودن و ایجاد راه اقدام به طراحی ماشین آلات مخصوص نمودند.

از جمله اولین و اصلی ترین این ماشین آلات میتوان به دستگاه لودر (loader) اشاره نمود.

طرح اولیه لودر شامل یک دستگاه تراکتور و باکتی نصب شده در جلوی آن جهت حمل خاک بود که قادر به حمل و جابه جایی حجم محدودی از خاک بود اما رفته رفته با گسترش صنعت راهسازی نیاز به لودرهای بزرگتر جهت حمل حجم های بیشتر احساس شد و همین امر منجر به پیدایش و ایجاد کارخانه و کمپانی های بزرگ ساخت ماشین آلات راهسازی در کشورهای صاحب تکنولوژی گردید.

در کشورهای اروپایی ، آمریکایی و حتی آسیایی ، کمپانی های بزرگی اقدام به تولید ماشین آلات راهسازی از قبیل لودر ( loader ) نموده اند که بسیار کارآمد و با کیفیت هستند از جمله این لودرها میتوان به موارد ذیل اشاره نمود :

لودرکاترپیلار( CATRPILLAR ) ، لودرکوماتسو ( KOMATSU ) ، لودر ولوو ( VOLVO ) ، لودر هیوندای ( HYUNADI ) ، لودر هیتاچی ( HITACHI ) ، لودر SDLG .

شرکت همیار ماشین آسیا نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش کمپانی SDLG در ایران بوده و در حال حاضر قادر به ارائه انواع لودر۳تن ، لودر ۵ تن و لودر ۷ تن ، میباشد.

 

بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا

انواع لودر :

۱- لودر چرخ زنجیری

۲- لودر چرخ لاستیکی

۳- بکهو لودر

۴- اسکید لودر

هرکدام از لودرهای نام برده شده برای شرایط خاص طراحی و تولید شده اند .

– لودر چرخ زنجیری دارای بدنه یک پارچه بوده و کمرشکن نمیباشد ودر مواردی که نیاز به قدرت کششی بالا وجود دارد و یا در محل کاری که ناهموار بوده و یا اشیاء تیز وجود دارد مورد استفاده قرار میگیرد ، لازم به ذکر است قدرت پیمایش مسافت لودرهای چرخ زنجیری پایین بوده و دارای مانورپذیری کمی میباشند.(عکس)

بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا » مقالات » Hamyar Mashin Asia SDLG 010 » همیار ماشین آسیا » نماینده انحصاری شرکت SDLG » بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا

-لودرهای چرخ لاستیکی به صورت کمرشکن طراحی و ساخته شده اند و استفاده از این لودرها با توجه به قدرت مانور و سرعت عملکرد بالایی که نسبت به لودرهای چرخ زنجیری دارند گسترده تر میباشد . این لودرها در اکثر پروژه های راهسازی ، معدنی و خدمات شهری مورد استفاده قرار میگیرند.(عکس)

بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا » مقالات » Hamyar Mashin Asia SDLG 002 » همیار ماشین آسیا » نماینده انحصاری شرکت SDLG » بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا

– بکهولودر دستگاهی است که علاوه بر باکت که در جلو دستگاه نصب شده است دارای یک بیل در قسمت انتهایی میباشد ، ابعاد این دستگاه کوچکتر از لودرهای زنجیری و لاستیکی میباشد به همین خاطر بیشتر در کارهای کوچک خدمات شهری به کار گرفته میشود .از مزایای این دستگاه این است که علاوه بر بارگیری توسط باکت قادر به گودبرداری های کوچک توسط بیل نصب شده بر روی دستگاه میباشد . (عکس)

بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا » مقالات » Hamyar Mashin Asia SDLG 004 » همیار ماشین آسیا » نماینده انحصاری شرکت SDLG » بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا

– ابعاد اسکید لودرها نسبت به سایر لودرها کوچکتر بوده و حجم باکت آنها حدود یک تن میباشد و با توجه به طراحی منحصر به فردی که دارند از آنها بیشتر در خدمات شهری و کارگاه های کوچک استفاده میگردد. اسکید لودر نیز کمرشکن نمیباشد و دارای بدنه یکپارچه است .(عکس)

بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا » مقالات » Hamyar Mashin Asia SDLG 006 » همیار ماشین آسیا » نماینده انحصاری شرکت SDLG » بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیابهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا

سایز لودرهای چرخ لاستیکی :

سایز یک لودر چرخ لاستیکی با ابعاد و حجم باکت آن مشخص میگردد.

به عنوان مثال منظور از لودر ۳ تن ، لودری است که قابلیت بارگیری باکت آن ۳ تن میباشد لذا این دستگاه با توجه به محل کار و میزان بارگیری در سایزهای مختلف ، لودر۳تن ، لودر ۵ تن ، لودر ۶ تن ، لودر ۷ تن و . . . طراحی و ساخته می شوند.

بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا » مقالات » Hamyar Mashin Asia SDLG 007 » همیار ماشین آسیا » نماینده انحصاری شرکت SDLG » بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا

 

نام گذاری لودر توسط کمپانی سازنده :

همانطور که گفته شد سایز یک لودر با توجه به حجم باکت آن شناخته میشود ، لذا کمپانی های سازنده با توجه به استانداردهای داخلی خودشان اقدام به نام گذاری لودرهای تولیدی نموده اند.

جدول زیر نام گذاری لودر با سایز یکسان را در کمپانی های مختلف نشان می دهد.

 

لودر ۳ تن لودر ۵ تن لودر ۷ تن

کمپانی کاترپیلار

۹۳۰

۹۵۰

۹۷۰

کمپانی کوماتسو

WA270

WA420 WA470
کمپانی هیوندای HL930A HL960A

HL970A

کمپانی SDLG LG936 LG953

LG978

کمپانی ولوو L35G L50H

L70H

 

بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا » مقالات » Hamyar Mashin Asia SDLG 003 » همیار ماشین آسیا » نماینده انحصاری شرکت SDLG » بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا

 

لودر ۵ تن SDLG :

لودر ۵ تن کاربردی ترین و پرفروش ترین سایز لودر میباشد.

لودر ۵ تن در فعالیت های راهسازی ، معدنی ، خدمات شهری و حتی امداد و نجات در مواقع بحران بسیار مناسب میباشد.

 

با توجه به محل و شرایط کار، لودر۵ تن میتواند دارای اجزای سفارشی باشد:

۱- اگر از این لودر در معادن سنگ آهن یا معادن مس استفاده گردد، بهتر است که از باکت تقویت شده با متریال ضدسایش و جهت جلوگیری از فرسایش سریع لاستیک ها از زنجیر مخصوص چرخ استفاده نمود .

۲-در صورت استفاده از لودر۵ تن در معدن، جهت ایمنی بیشتر راننده ، کابین لودر را تقویت نموده و از آپشنی به نام راپس (rops) بر روی کابین استفاده میگردد.( این آپشن معمولا به صورت سفارشی بر روی کابین لودر ۵ تن نصب میگردد ).(عکس)

۳-یکی دیگر از اجزای سفارشی قابل نصب بر روی لودر ، فیلتر هواکش روغنی میباشد و در صورتیکه لودر در محل پرگرد و غبار فعالیت داشته باشد میتوان از این نوع فیلتر جهت جلوگیری از ورود ریزگردها به داخل موتور استفاده نمود .

بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا » مقالات » Hamyar Mashin Asia SDLG 019 » همیار ماشین آسیا » نماینده انحصاری شرکت SDLG » بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا

 

گیربکس لودر۵تن :

با توجه به شرایط مختلف به کارگیری لودر ۵ تن از قبیل آب  و هوا ، میزان پیمایش ، میزان تناژ بارگیری و تخلیه در ساعت ، سرعت کار ، سختی و یا نرمی موادی که حمل می شوند ، چگالی مواد و . . .  این دستگاه با موتور و گیربکس های مختلفی تولید میگردد.

اغلب لودرهای ۵ تن با دو مدل گیربکس مکانیکی و برقی تولید و ارائه میگردند.

در مواقعی که فاصله محل بارگیری و محل تخلیه بار زیاد میباشد و لودر بایستی مسافتی را بپیماید بهتر است از لودر۵ تن با گیربکس مکانیکی استفاده شود چرا که در مواقع پیمایش نسبت به گیربکس برقی دارای استحلاک کمتری هستند .

اما در صورتیکه نیاز به کندن وجود دارد واین عمل بایستی توسط لودر انجام شود بهتر است از لودر ۵ تن با گیربکس برقی استفاده شود.

 

شرکت همیار ماشین آسیا با توجه به نیاز مشتریان خود و به جهت حفظ منافع مشتریان لودر ۵ تن را با هر دو مدل گیربکس مکانیکی و گیربکس برقی ارائه مینماید.

 

بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا » مقالات » Hamyar Mashin Asia SDLG 008 » همیار ماشین آسیا » نماینده انحصاری شرکت SDLG » بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیابهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا

 

موتور لودر۵تن :

یکی از ادوات مهم و اصلی در لودر ۵ تن ، موتور میباشد. کمپانی های سازنده لودر از موتور با برندهای مختلفی جهت تولید لودر استفاده مینمایند.

از موتورهای استفاده شده بر روی لودرهای ۵ تن می توان موتورکاترپیلار(CATERPILLAR)، موتور ویچای پاور (اشتایر) (WEICHAI POWER) ، موتور کامینز (CUMMINS)را نام برد.

با توجه شرایط آب و هایی کشور و شهر محل کار لودر و همچنین کیفیت سوخت گازوئیل در آن کشور هرکدام از موتورهای نام برده شده کارایی متفاوتی خواهند داشت بنابراین در انتخاب نوع و مدل موتور استفاده شده بر روی لودر۵ تن بایستی دقت لازم صورت گیرد تا مصرف کننده بتواند بهترین راندمان کاری را از لودر۵ تن داشته باشد.

شرکت همیار ماشین آسیا پس از بررسی های لازم بر روی انواع موتور و همچنین با توجه به مواردی از قبیل سازگار بودن موتور با سوخت گازوئیل در کشورمان و راحتی خریداران در خصوص تامین قطعات یدکی و دسترسی به مکانیک خبره در سراسر کشور، موتورهای کاترپیلار(CATERPILLAR ) و ویچای پاور (WEICHAI POWER )را جهت استفاده در لودرهای ۵ تن مورد تایید قرار داده و استفاده مینماید.

لودر۵تن توسط شرکت های بزرگ تولیدکننده ماشین آلات داخلی و خارجی طراحی و تولید میگردد که از جمله تولید کنندگان خارجی می توان از لودر۵تن کاترپیلار ، لودر ۵ تن ولوو ، لودر۵ تن هیوندای ، لودر۵تن کوماتسو ، لودر۵ تن SDLG  ، لودر۵تن XCMG  و از تولیدکنندگان داخلی میتوان از لودر۵تن تیراژه ، لودر۵تن دلتاراه ماشین ، لودر۵ تن آران پارت آسیا ، لودر۵تن آران ماشین توس ، لودر۵تن سنگین ماشین ایستا ، لودر۵ تن همیار ماشین آسیا و لودر۵ تن هپکو را نام برد .

 

شرکت همیار ماشین آسیا به عنوان نماینده انحصاری کمپانی SDLG در ایران ، لودر ۵تن را با مدل LG953 و مشخصات فنی ذیل ارائه مینماید.

 

بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا » مقالات » Hamyar Mashin Asia SDLG 017 » همیار ماشین آسیا » نماینده انحصاری شرکت SDLG » بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا

لودر ۳ تن SDLG :

همانطور که از نام این لودر مشخص است ، ظرفیت بارگیری باکت این دستگاه ۳ تن میباشد و با توجه به ابعادی که این لودر دارد ، بسیار پرکاربرد میباشد.

از لودر ۳ تن علاوه بر استفاده در پروژه های کوچک و خدمات شهری ، برای کار در بخش های جانبی پروژه های بزرگ راهسازی و معدنی نیز استفاده میشود.

 

موتور و گیربکس لودر۳ تن :

گیربکس استفاده شده بر روی لودرهای ۳تن معمولا به صورت مکانیکی میباشد و موتورهایی از قبیل موتور دویتس (DUITZ)  و پرکینز(PERKINS) در تولید لودر ۳ تن استفاده می شود.

شرکت همیار ماشین آسیا با توجه به کیفیت گازوئیل در ایران و همچنین در دسترس بودن قطعات یدکی در بازار و آشنایی تعمیرکاران ایرانی با موتور دویتس ، تصمیم به استفاده از این موتور باکیفیت برای تولید لودر۳تن نموده است.

موتورهای شش سیلندر دویتس (DUITZ) آب خنک ، دارای راندمان بالا بر روی لودر۳تن بوده و رضایت مشتریان شرکت همیارماشین آسیا را به دنبال داشته است .

کابین لودر۳ تن مجهز به کولر و بخاری میباشد تا در شرایط مختلف آب  و هوایی راحتی راننده را برای کار طولانی مدت تامین نماید.

لودر۳تن شرکت همیار ماشین آسیا با برند SDLG دارای مدت زمان مشخص گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد که توسط شرکت همیار ماشین آسیا تضمین و ارائه می گردد.

لودر ۳ تن توسط بزرگترین تولیدکنندگان ماشین آلات داخلی و خارجی با مشخصات و آپشن های مختلف طراحی و تولید می شود که از جمله تولیدکنندگان خارجی میتوان از لودر۳تن کاترپیلار ، لودر۳تن کوماتسو ، لودر۳ تن ولوو ، لودر۳تن SDLG ، لودر۳تن XCMG و از تولیدکنندگان داخلی میتوان ، لودر۳تن تیراژه ، لودر۳ تن هپکو ، لودر۳تن دلتا راه ماشین ، لودر۳تن همیارماشین آسیا ، لودر۳تن آران پارت آسیا را نام برد.

شرکت همیار ماشین آسیا به عنوان نماینده انحصاری کمپانی SDLG در ایران ، لودر ۳ تن را با مدل LG936L و مشخصات فنی ذیل ارائه مینماید.

 

بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا » مقالات » Hamyar Mashin Asia SDLG 012 » همیار ماشین آسیا » نماینده انحصاری شرکت SDLG » بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا

بیل مکانیکی SDLG :

بیل مکانیکی یکی از کاربردی ترین ماشین آلات در پروژه ها میباشد و با توجه به ابعاد و قدرت بیل مکانیکی میتواند از کار در پروژه های کوچک و خدمات شهری تا پروژه های بزرگ راهسازی و معدنی مورد استفاده قرار گیرد.

بیل مکانیکی SDLG در سایزهای مختلف ۱۶ الی ۵۰ تن و در دونوع چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی تولید می گردد.

بیل مکانیکی ساخته شده در کمپانی SDLG با بهره گیری از تکنولوژی ولوو ( VOLVO ) از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای محبوبیت زیادی میباشد.

شرکت همیار ماشین آسیا با بررسی نیازهای صنعت راهسازی و معدنی در ایران اقدام به واردات بیل های ۲۱ تن و ۲۲ تن SDLG نموده که بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است .

 

مشخصات بیل مکانیکی SDLG :

در تولید بیل مکانیکی از موتورهای مخالفی از قبیل موتور دویتس ( DUITZ ) و موتورکامینز ( CUMMINS) استفاده میگردد.

شرکت همیار ماشین آسیا با توجه به کیفیت سوخت گازوئیل در ایران و مشخصات فنی و در دسترس بودن قطعات یدکی ، از موتورهای دویتس جهت تولید بیل مکانیکی استفاده نموده است .

موتورهای دویتس ( DUITZ ) اینترکولردار و مجهز به توربوشارژ با قدرت و گشتاور بالا ، ضمن پایین بودن آلایندگی دارای راندمان کاری بالایی میباشند و به همین دلیل بسیار مورد توجه و استقبال مشتریان قرار گرفته اند .

در بیل مکانیکی SDLG از سیستم هیدرولیک و پمپ های هیدرولیک رکس روت آلمان (REXROTH) و کاوازاکی ژاپن ( KAWASAKI) استفاده شده است .

سیستم هیدرولیک نصب شده بر روی بوم بیل مکانیکی SDLG امکان نصب تجهیزاتی مانند چکش هیدرولیک را نیز فراهم نموده است .

 

بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا » مقالات » Hamyar Mashin Asia SDLG 014 » همیار ماشین آسیا » نماینده انحصاری شرکت SDLG » بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا

شرکت همیار ماشین آسیا :

شرکت همیار ماشین آسیا ، از سال ۱۳۸۳وبا توجه به نیاز صنعت راهسازی و معادن کشور، با اخذ نمایندگی انحصاری از کمپانی SDLG، اقدام به واردات ماشین آلات تخصصی این حوزه کاری در ایران و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان نموده است .

کمپانی SDLG یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماشین آلات راهسازی و معدنی از قبیل لودر ، بیل مکانیکی ، گریدر، بیل بکهو و غلطک در کشور چین میباشد که از سال ۲۰۰۷ به گروه ولوو ( VOLVO) پیوست و در حال حاضر ۷۵ درصد از سهام کمپانیSDLG  متعلق به کمپانی ولوو میباشد.

ماشین آلات تولید شده در شرکت SDLG با تکنولوژی کمپانی ولوو (VOLVO) باعث شده که این ماشین آلات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در میان مصرف کنندگان این ماشین آلات بسیار محبوب و پرطرفدار باشند.

بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا » مقالات » Hamyar Mashin Asia SDLG 015 » همیار ماشین آسیا » نماینده انحصاری شرکت SDLG » بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا

 

ماشین آلات تولیدی در شرکت SDLG در سایزهای مختلف و با تجهیزات و مشخصات فنی مختلفی تولید میگردد .

شرکت همیار ماشین آسیا به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش این کمپانی در ایران، با بررسی های لازم در خصوص ماشین آلات مورد نیاز راهسازی و معادن در ایران اقدام به واردات انواع لودر ، بیل مکانیکی و گریدر در سایزهای مختلف نموده است.

شرکت همیار ماشین با راه اندازی واحد خدمات پس از فروش و واحد قطعات یدکی و ارائه گارانتی محصولات در راستای حفظ حقوق مشتریان خود اقدام نموده و با ارائه خدمات پس از فروش در سراسر ایران به دنبال جلب رضایت مشتریان خود بوده و تا به امروز سعی در ارائه هرچه بهتر خدمات و تامین قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان داشته است .

واحد خدمات پس از فروش شرکت همیارماشین با داشتن نیروی فنی متخصص و آموزش دیده و با استفاده ازتجهیزات و ابزار تخصصی، آماده ارائه خدمات به مشتریان در محل کار ماشین آلات در سراسر کشور پهناور ایران ، میباشد.

بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا » مقالات » Hamyar Mashin Asia SDLG 020 » همیار ماشین آسیا » نماینده انحصاری شرکت SDLG » بهترین لودر های شرکت همیار ماشین آسیا

 

 

 

 

 

 

همیار ماشین آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *